Tel. 0900 - 2727 435 (0,80 EUR/min.)

Remote Support

Indien u een support engineer aan de lijn hebt en  u wordt gevraagd om  op afstand mee te kijken, dan kunt u support tool hier downloaden.

(Betreft doormelding via SIA)

Het is voorgekomen dat verschillende Hubs de testmeldingen niet meer sturen naar meldkamers.

Deze issue speelt zich sinds begin februari 2020 af.

Na aantal tests uitgevoerd te hebben is er een oplossing gevonden:

- Zet de tijdserver in de Hub naar Amsterdam

(Hub instellingen > Service > Tijdzone -> Amsterdam, Netherlands (UTC+01:00)

 

Zet daarnaast ook de functie "Maak verbinding op verzoek" uit.

(Hub instellingen > Meldkamer -> Maak verbinding op verzoek)

 

Vanaf nu zal de testmelding weer verstuurd worden naar de meldkamer

Update (4-3-2020): 10 minuten na dat "Maak verbinding op verzoek" uit staat kan deze weer worden aangezet.

Dit heeft te maken met de tijdsynchronisatie die eerst niet gelijk liep.

© 2014 ARAS Security B.V. Alle rechten voorbehouden.