Tel. 0900 - 2727 4357 (0,80 EUR/min.)

Remote Support

Indien u een support engineer aan de lijn hebt en  u wordt gevraagd om  op afstand mee te kijken, dan kunt u support tool hier downloaden.

Wanneer heb ik een repeater nodig bij de iConnect?

Een repeater heb je alleen nodig wanneer componenten nauwelijks tot geen connectie bereik met de centrale hebben. Dus signaalsterkte level '0' ('No Connection') of level '1' ('Low').
De andere componenten met een beter bereik, dienen NIET toegevoegd te worden aan de repeater, maar in de centrale. 

Wat is het wachtwoord (entry passcode) bij de RP software van de iConnect?

Het wachtwoord wordt getoond tijdens de installatie van de RP software. Dit is standaard 320622, maar dit is te veranderen binnen de software.

Ik krijg geen verbinding met de iConnect via de USB kabel, wat nu?

Zorg ervoor dat de kabel verbonden is voordat je de software opstart. Standaard staat de Cloud verbinding van de iConnect ingesteld op "enable". Deze dient (via bijv. het installateursmenu op de centrale) eerst op disable te staan om verdere connectieproblemen te voorkomen.

Controleer bij "modem configuration" in de software of het compoortnummer op "BT Port" en het modem type op "PC Connect" staat. Indien dit niet in te stellen is, zal waarschijnlijk de USB driver niet geïnstalleerd zijn. U dient deze eerst te installeren. Deze USB driver vindt u bij de software categorie op onze site onder het menu "Inbraakdetectie"

Waar kan ik de handleidingen van de iconnect componenten vinden?

De handleidingen kunt u vinden op:

https://viceversa.aras.nl/index.php/s/btGogfsZjay9w3W

Ik krijg geen verbinding (meer) met de Cloud?

Wanneer u geen verbinding heeft, dient u eerste controleren of de centrale een geldig IP-adres heeft. Dit is te controleren via een PING commando.
Als dit lukt, controleert u dan de instellingen zoals in de handleiding omschreven staat (zie pagina 18).

Bij voorkeur mag het CPID en CP paswoord leeg gelaten worden (evt. alleen de eerste 11-cijfers invullen).
Indien het CPID eerder ingevoerd is geweest met de volledige 15 cijfers, zal Risco het paneel moeten resetten in de Cloud. Neem hiervoor contact op met de ARAS Helpdesk.

end faq

© 2014 ARAS Security B.V. Alle rechten voorbehouden.