Verbinding status wisselt tussen 'verbonden' naar 'niet verbonden'
Er is een optie genaamd 'Maak verbinding op verzoek'. Als deze optie uit staat dan zoekt de Hub constant verbinding met de meldkamer. Als deze optie aan staat maakt de Hub alleen verbinding met de meldkamer bij een event.
Mocht de verbindingsstatus van de meldkamer constant verspringen van 'niet verbonden' naar 'verbonden', zet dan 'Maak verbinding op verzoek' aan.
Deze optie kan worden gevonden bij Hub Instellingen > 'Meldkamer'.
In oudere App versies is 'Maak verbinding op verzoek' bekend als 'Connect on Demand'
Mocht er helemaal geen verbinding met de meldkamer zijn:
- Controleer IP-Adres en poort instellingen, voer eventueel opnieuw in
- Verifieer bij meldkamer dat de poorten open staan en of dat de juiste gegevens zijn verstrekt.
In het geval van een Hub met een enkele dataverbinding die geen meldkamer verbinding heeft:
In sommige gevallen komt dit voor bij Hubs die enkel verbonden zijn met een GPRS verbinding. Om te zorgen dat te verbinding naar de meldkamer toch slaagt, dienen de volgende drie opties bij Hub instellingen / GSM aangezet te worden:
1. 'Roaming'
2. 'Netwerkregistratie fout negeren'
3. 'Schakel ping uit voordat verbinding wordt gemaakt'
Na een korte tijd zal de Hub verbinding krijgen met de meldkamer.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.